Najczęściej zadawane pytania

  • Podczas organizowanych imprez wstęp do klubu mają osoby pełnoletnie legitymujące się dokumentem tożsamości ze zdjęciem. Wyjątkiem są koncerty, w których osoby niepełnoletnie mogą brać udział w obecności pełnoletniego opiekuna prawnego, który przed wejściem do klubu wypełni stosowne oświadczenie.
  • Tak. Każda osoba przed wejściem zobligowana jest do okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, legitymacja studencka). Dokument może być okazany fizycznie lub poprzez aplikację mObywatel. Nie akceptujemy zdjęć dokumentów oraz legitymacji szkolnych ze względu na możliwość ich podrobienia.
  • Tak, jeżeli na legitymacji widnieje zdjęcie jej posiadacza oraz data ważności. WAŻNE: nie akceptujemy zdjęć legitymacji.
  • Tak, w kasie klubu można płacić zarówno gotówką, jak i kartą bądź BLIK.
  • Tak, wszelkie informacje na temat rezerwacji loży znajdziesz pod tym linkiem: Rezerwacja.
  • Tak. Szatnia w klubie jest obowiązkowa i BEZPŁATNA. Zachęcamy również do zrobienia zdjęcia numerka, który otrzymacie po oddaniu rzeczy do szatni. Ułatwi to znalezienie Waszych rzeczy w przypadku zgubienia numerka. Każdą z oddanych rzeczy wieszamy na osobnym wieszaku.
  • Rzeczy pozostawione w szatni przechowujemy 2 tygodnie. W tym czasie można je odebrać podczas organizowanych wydarzeń lub po wcześniejszym umówieniu (poprzez mail na adres kwadratowa@pg.edu.pl w biurze klubu (ul. Siedlicka 4, p.211, 1piętro nad Kwadratową). Biuro klubu czynne jest w godzinach 9:00-15:00.
  • W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych, jednak na każdej imprezie otwieramy strefę zewnętrzną, dzięki której można wyjść na zewnątrz bez konieczności opuszczenia terenu imprezy.
  • Bilet wstępu jest jednorazowy, więc po opuszczeniu klubu należy ponownie wykonać czynności, jak przy pierwszym wejściu do klubu, w tym kupić nowy bilet wstępu. W uzasadnionych przypadkach jest możliwość ponownego powrotu do klubu, jednak każdorazowo należy o tym poinformować selekcjonera.
  • Wystarczy wziąć udział w wydarzeniu FB dotyczącym danej imprezy. Wszystkie wydarzenia organizowane w Kwadratowej znajdziesz pod tym linkiem: Wydarzenia. WAŻNE: darmowe wejście obowiązuje tylko, gdy klikniesz WEZMĘ UDZIAŁ do godziny przed godziną otwarcia klubu w dniu organizowanego wydarzenia (np. impreza zaczyna się w piątek o godz. 21:00, więc należy wziąć udział w wydarzeniu do godz. 20:00 w piątek). Lista i darmowe wejście obowiązuje tylko przez jedną godzinę od momentu rozpoczęcia imprezy. (Należy brać pod uwagę, że przed wejściem do klubu może być kolejka, dlatego zalecamy być na miejscu jak najwcześniej)
  • Rzeczy pozostawione w szatni przechowujemy 2 tygodnie. W tym czasie można je odebrać podczas organizowanych wydarzeń lub po wcześniejszym umówieniu (poprzez mail na adres kwadratowa@pg.edu.pl w biurze klubu (ul. Siedlicka 4, p.211, 1piętro nad Kwadratową). Biuro klubu czynne jest w godzinach 9:00-15:00. Koszt zgubionego numerka wynosi 20 zł.
  • W klubie nie funkcjonuje biuro rzeczy znalezionych, jednak każdą rzecz pozostawioną w szatni, depozycie czy znalezioną w klubie przechowujemy 2 tygodnie. Jeżeli zgubiłeś coś podczas wydarzenia, napisz do nas prywatną wiadomość przez fanpage na facebooku lub maila na adres kwadratowa@pg.edu.pl. Damy znać, jeżeli zgłoszona przez Ciebie rzecz do nas trafi.