Najczęściej zadawane pytania

  • Podczas organizowanych imprez wstęp do klubu mają osoby pełnoletnie legitymujące się dokumentem tożsamości ze zdjęciem. Wyjątkiem są koncerty, w których osoby niepełnoletnie mogą brać udział w obecności pełnoletniego opiekuna prawnego, który przed wejściem do klubu wypełni stosowne oświadczenie.
  • Tak. Każda osoba przed wejściem zobligowana jest do okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, legitymacja studencka). Dokument może być okazany fizycznie lub poprzez aplikację mObywatel. Nie akceptujemy zdjęć dokumentów oraz legitymacji szkolnych ze względu na możliwość ich podrobienia.
  • Tak. Szatnia w klubie jest obowiązkowa i BEZPŁATNA. Zachęcamy również do zrobienia zdjęcia numerka, który otrzymacie po oddaniu rzeczy do szatni. Ułatwi to znalezienie Waszych rzeczy w przypadku zgubienia numerka. Każdą z oddanych rzeczy wieszamy na odrębnym wieszaku.
  • Rzeczy pozostawione w szatni przechowujemy 2 tygodnie. W tym czasie można je odebrać podczas organizowanych wydarzeń lub po wcześniejszym umówieniu (poprzez mail na adres kwadratowa@pg.edu.pl w biurze klubu (ul. Siedlicka 4, p.211, 1piętro nad Kwadratową). Biuro klubu czynne jest w godzinach 9:00-15:00.
  • W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych, jednak na każdej imprezie otwieramy strefę zewnętrzną, dzięki której można wyjść na zewnątrz bez konieczności opuszczenia terenu imprezy.
  • Bilet wstępu jest jednorazowy, więc po opuszczeniu klubu należy ponownie wykonać czynności, jak przy pierwszym wejściu do klubu, w tym kupić nowy bilet wstępu. W uzasadnionych przypadkach jest możliwość ponownego powrotu do klubu, jednak każdorazowo należy o tym poinformować selekcjonera.
  • W klubie nie funkcjonuje biuro rzeczy znalezionych, jednak każdą rzecz pozostawioną w szatni, depozycie czy znalezioną w klubie przechowujemy 2 tygodnie. Jeżeli zgubiłeś coś podczas wydarzenia, napisz do nas prywatną wiadomość przez fanpage na facebooku lub maila na adres kwadratowa@pg.edu.pl. Damy znać, jeżeli zgłoszona przez Ciebie rzecz do nas trafi.